luni, 16 februarie 2015

Registre













4 comentarii:

  1. Felicitări pentru lucrările realizate şi pentru blog. Abia am descoperit arta aceasta şi sunt fascinată de ea. Am găsit materiale pe net (cărţi în engleză şi tutoriale video). Aş vrea să învăţ şi eu meşteşugul legării cărţilor. Îmi puteţi spune unde se mai poate învăţa aşa ceva? Se predă la vreo şcoală? Sau mai bine, sunt şanse să ajungi ucenic pe lângă vreun meşter? Nu sunt din Bucureşti. Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. mulțumesc frumos. din păcate nimeni nu predă asta, iar meșterii din vechea generație nu vor să învețe pe nimeni. eu sunt în mare parte autodidact, și nu încetez să învăț. daca erai din Bucuresti era ceva mai usor, contacteaza ma cand poti, telefonic. 0727236478

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de răspuns. Am notat numărul. Legat de şcoală, bănuiesc că la facultăţile/colegiile de biblioteconomie sau conservare şi restaurare studiază un pic şi despre asta.

      Ștergere
  3. Din câte știu eu, la masterul de la Teologie, însă este strict pentru absolvenții de Teologie. Pentru a lucra efectiv în muzee și instituții de stau ca restaurator, trebuie să te angajezi ca bibliotecar, muzeograf,etc, apoi să fii trimisă de instituația respectivă la cursuri, apoi practică, apoi lucrat pentru ei în regim bugetar. Ca să faci legătorie pe cont propriu, trebuie doar pasiune, seriozitate și tenacitate, nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere