miercuri, 19 februarie 2014

Cărți restaurate: Din vechiul București

Cartea a venit la mine împreună cu alte cărți ce aveau nevoie de copertare, doar că aceasta a avut nevoie de ceva mai multă atenție.


Am descusut-o cu grijă și am refăcut legătura cu atenție. Era prinsă în doar trei găuri de cusut, cu extrem de puțin adeziv, ceea ce o predispunea la destrămare.

 



 Cusătura destrămată.



 Pagina de titlu.



Dedicația autografă a autorului.


Am făcut șase puncte de cusut și am ajustat rupturile cu hârtie japoneză, am adăugat un forzaț galbui și am păstrat coperta originală.

 

La spate am adăugat un buzunar pentru harta pliată, conform originalului.



 Coperta este o legătură plină în piele ecologică brună de cea mai bună calitate, imitând pielea de vițel, cu un chenar clasic detaliat lucra manual din combinații de unelte imprimate în sec, un cotor monastic cu linii aurii, plus titlu și autor în folio.





Detaliu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu